2016年3月7日星期一

070316 全清手中的凭单


把手中免费的凭单全数卖掉,套回一些现金回来。

看到在手中的中小股,股价最近跌了不少,我还是收著没打算卖掉。
手中的股也开始由青转红。

我也第一次看到,综指上升,中小股下跌,还是出口股跌得更重,是出口股的熊市。

最近也接触期货(futures)这个市场,虽然是高风险,但回筹也一样很高,如果在这里有看到的朋友又有兴趣,可以一起分享一下心得。

1 条评论:

  1. KSM Secretary general involved in adultery with manager. a very serious case and must be rectify. MCA leaders should take stern action against this "hamsap lim"
    Limengkokk involved sex scandal with estee leong and should be considered as very serious matter.
    MCA must sack this hamsap lim

    DATUK LIM ENG KOK IS THE SHAME FOR ALL.

    回复删除